tiistai 2. kesäkuuta 2015

Kuolevainen


Tämä Johanna Kurkelan "Kuolevainen" on sellainen laulu, joka koskettaa hyvin läheisesti minua <3

Näen enneunia tai unia, joissa on suoria neuvoja elämääni. Näen välillä ihmisten elämiin; menneisiin, olemassa oleviin ja tuleviin. Noin kolme vuotta sitten, vasen kämmeneni "aukesi" eli sieltä alkoi virtaamaan energiaa. Kämmenessäni pyöri "kuuma rinki", kun hieroin erään vanhuksen kipeää selkää. Vanhus alkoi huutamaan, että "aijai, kun sinulla on kuuma käsi, polttaa". Minä tietysti ihmettelin että mitä tässä tapahtuu? Huoneessa oli muitakin ihmisiä ja he sanoivat, että poskeni olivat ihan punaiset ja minulla oli tosi kuuma. Ko. vanhus ei pystynyt nukkumaan kipujensa takia, mutta "hoitoni" jälkeen hän nukkui yönsä hyvin.

Tapahtuman jälkeen menin toiseen huoneeseen soittamaan "hörhö" ystävälleni ja kysyin, että mistä ihmeestä on kysymys? Mitä minulle tapahtuu? Hän sanoi:"rauhoitu, se on reikiä, olet parantavana kanavana". Sen jälkeen tietysti otin enemmänkin selvää reikistä. Muutenkin henkiset asiat ovat tulleet minulle tärkeämmäksi elämässäni. Tiedän, että vierelläni on oma suojelusenkelini, joka on useasta tilanteesta minut pelastanut. Niistä voisin kirjoittaa vaikka kirjan :)

Näitä asioita en ole tuputtanut kenellekään, jokainen uskoo jos haluaa, kenenkään ei ole pakko uskoa <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti