tiistai 17. helmikuuta 2015

Vanhukset

Vanhuksia kohdellaan Suomessa todella "sikamaisesti".  Koska he eivät tuota mitään ja ovat vaan haittana, heiltä voidaan ottaa pois mitä vaan.

Maahanmuuttajia kyllä tuetaan, tottakai, muutenhan meitä voidaan haukkua rasisteiksi. Sellaiset maahanmuuttajat ovat tervetulleita Suomeen, jotka tekevät töitä/opiskelevat Suomessa. Mutta sitten osa maahanmuuttajista ryöstää, raiskaa, hakkaa ja tekee ties mitä rikollista. Meillä on Suomessa ihan omasta takaa rikolliset, joten tänne ei tarvitse tuoda niitä lisää!

Olen sitä mieltä, että jos maahanmuuttaja tekee yhdenkin rikoksen, hänet pitäisi lähettää takaisin sinne mistä on tullutkin.

Vanhukset, he jotka ovat tämän Suomen rakentaneet, heitä ei arvostetan ollenkaan. Tämän päivän Iltasanomissa luki, että vanhusten ateriapalveluissa ei ole enää leipää, levitettä eikä ruokajuomaa!

Itse teen työkseni vanhustenhoitotyötä ja kaiken sen jälkeen mitä olen nähnyt, en halua palvelu/hoivakotiin, kuolen enemmin. Minua pelottaa jo ajatus vanhuudesta, millainen vanhusten tilanne on silloin kun minä olen vanha?

Tämäkö on siis meidän kiitos Suomea rakentaneille ihmisille, sotaveteraaneille, lotille ym. vanhuksille? Tämä on mielestäni niin epäinhimillistä, että minulla ei riitä enää sanat.

Kuvahaun tulos haulle vanhukset


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti